Vyhledávání
Innovation contest: The winning team presented artificial intelligence (AI) that can independently make and receive call center calls.

Soutěž o nejlepší inovaci: Když zaměstnanci tvoří budoucnost pomocí umělé inteligence.

  • Společnost EOS již potřetí vyzvala své zaměstnance, aby se zúčastnili inovační soutěže „Wall of fame", která probíhá v rámci celé skupiny.
  • Cílem soutěže je podpořit mezinárodní spolupráci a zvýšit efektivitu.
  • Vítězný tým představil inovaci využívající umělou inteligenci, která dokáže samostatně přijímat a iniciovat hovory v call centru.
„Chceme podporovat mezinárodní spolupráci a zároveň kreativitu našich zaměstnanců, abychom dosáhli udržitelného pokroku pro naše zákazníky," tak popisuje Carsten Tidow, generální ředitel společnosti EOS pro východní Evropu, cíle inovační soutěže „Wall of fame", která probíhala v rámci celé skupiny. 

Letošní motto „Mezinárodní inovátoři" bylo zvoleno s cílem povzbudit zaměstnance ze všech národních společností k rozvoji vlastních inovativních nápadů k optimalizaci procesů, zvýšení efektivity a zlepšení výsledků. „Nikdo nezná každodenní provoz lépe než naši zaměstnanci," dodává Carsten. „Hraničilo by to s trestuhodnou nedbalostí, kdybychom je vynechali!"
zvětšenízvětšení
Profile shot of Carsten Tidow, Member of the EOS Group’s Board of Directors and responsible for Eastern Europe, on stage with a microphone and looking to the right.
Carsten Tidow, člen představenstva skupiny EOS, zná inovační schopnosti zaměstnanců společnosti.

Hlasování odborné poroty, aplikace a živé hlasování.

Soutěž se letos konala již potřetí. Účastníci začali představením individuálních projektů a ti nejúspěšnější z nich byli poté rozděleni do mezinárodních týmů, aby své nápady rozvíjeli ruku v ruce s další zemí. Ve finálovém kole, které se konalo na začátku června během setkání Connect Meeting pro jednatele a talenty, finalisté představili své projekty a soutěžili o nejpřínosnější inovaci, ve které se odráží jejich nápady. 

Nikdo nezná každodenní rutinu lépe než naši zaměstnanci. Vynechat je by hraničilo s trestuhodnou nedbalostí!

Carsten Tidow
Člen představenstva skupiny EOS odpovědný za východní Evropu
Vítězové byli vybráni na základě: hodnocení odborné komise, výsledků mezinárodního živého hlasování (6000 zaměstnanců EOS mělo možnost zúčastnit se živého hlasování online) a hlasování účastníků setkání Connect Meeting prostřednictvím aplikace. Sebastian Pollmer, člen představenstva skupiny EOS odpovědný za západní Evropu a člen poroty, byl u toho a finální kolo shrnul s velkým nadšením: „Akce byla plná energie. Děkuji všem účastníkům za jejich skvělé nápady!"
zvětšenízvětšení
Sebastian Pollmer a male in a blue suit leans against a wall near to a white warm lightended stair
Sebastian Pollmer, člen představenstva skupiny EOS odpovědný za západní Evropu a člen poroty

Vítězný tým z Polska a Rumunska představuje umělou inteligenci v call centru.

Představené nápady byly různorodé a sahaly od virtuálních kanceláří až po software s umělou inteligencí, který pomáhá zaměstnancům při zpracování dokumentů. Finalisté pocházeli z řady zemí včetně Německa, Slovenska, Španělska, Maďarska a Chorvatska. Vítězství si však nakonec odnesl tým z Polska a Rumunska, který reprezentovali Mădălin Marian GHIȚĂ a Paweł Rutkowski. Jejich systém umělé inteligence s názvem „Nicallai" si troufá automatizovat proces v call centru. Snaží se snížit pracovní zátěž zaměstnanců call centra nejen tím, že „Nicallai" přijímá příchozí hovory, ale také hovory aktivně iniciuje. 
zvětšenízvětšení
Innovation contest: Winning team from Poland and Romania presents call center AI.
Letošní vítězové inovační soutěže Wall of Fame z Polska a Rumunska: Mădălin Marian GHIȚĂ a Paweł Rutkowski.
Systém Nicallai je propojen s vlastním systémem společnosti EOS pro vymáhání pohledávek Kollecto+ a dokáže nezávisle určit totožnost kontaktní osoby, poskytnout informace o existujících případech a sjednat individuální splátkové kalendáře. Tato inovace by mohla v budoucnu zvýšit produktivitu telefonních služeb téměř o 90 %.

Pro vítězný tým skutečná práce teprve začíná, protože nyní má možnost uvést svůj teoretický nápad do praxe. „Víme, jaké budou další kroky, a už máme jasný plán, jak je chceme řešit," vysvětluje Mădălin Marian GHIȚĂ z týmu Nicallai, vedoucí technického týmu společnosti EOS IT Services v Rumunsku. „Naším cílem je zavést systém během příštích devíti měsíců. „V té době už budou nové týmy dalšího ročníku pravděpodobně pracovat na inovativních nápadech pro další kolo soutěže.

Hledáte inovativního partnera v oblasti správy pohledávek? Jednoduše se ozvěte!

Fotografický kredit: EOS, Vollmert