- Společnost EOS již potřetí vyzvala své zaměstnance, aby se zúčastnili inovační soutěže „Wall of fame", která probíhá v rámci celé skupiny.
- Cílem soutěže je podpořit mezinárodní spolupráci a zvýšit efektivitu.
- Vítězný tým představil inovaci využívající umělou inteligenci, která dokáže samostatně přijímat a iniciovat hovory v call centru.
„Chceme podporovat mezinárodní spolupráci a zároveň kreativitu našich zaměstnanců, abychom dosáhli udržitelného pokroku pro naše zákazníky," tak popisuje Carsten Tidow, generální ředitel společnosti EOS pro východní Evropu, cíle inovační soutěže „Wall of fame", která probíhala v rámci celé skupiny.
Letošní motto „Mezinárodní inovátoři" bylo zvoleno s cílem povzbudit zaměstnance ze všech národních společností k rozvoji vlastních inovativních nápadů k optimalizaci procesů, zvýšení efektivity a zlepšení výsledků. „Nikdo nezná každodenní provoz lépe než naši zaměstnanci," dodává Carsten. „Hraničilo by to s trestuhodnou nedbalostí, kdybychom je vynechali!"
Letošní motto „Mezinárodní inovátoři" bylo zvoleno s cílem povzbudit zaměstnance ze všech národních společností k rozvoji vlastních inovativních nápadů k optimalizaci procesů, zvýšení efektivity a zlepšení výsledků. „Nikdo nezná každodenní provoz lépe než naši zaměstnanci," dodává Carsten. „Hraničilo by to s trestuhodnou nedbalostí, kdybychom je vynechali!"
Hlasování odborné poroty, aplikace a živé hlasování.
Soutěž se letos konala již potřetí. Účastníci začali představením individuálních projektů a ti nejúspěšnější z nich byli poté rozděleni do mezinárodních týmů, aby své nápady rozvíjeli ruku v ruce s další zemí. Ve finálovém kole, které se konalo na začátku června během setkání Connect Meeting pro jednatele a talenty, finalisté představili své projekty a soutěžili o nejpřínosnější inovaci, ve které se odráží jejich nápady.
Nikdo nezná každodenní rutinu lépe než naši zaměstnanci. Vynechat je by hraničilo s trestuhodnou nedbalostí!
Carsten Tidow
Člen představenstva skupiny EOS odpovědný za východní Evropu
Vítězové byli vybráni na základě: hodnocení odborné komise, výsledků mezinárodního živého hlasování (6000 zaměstnanců EOS mělo možnost zúčastnit se živého hlasování online) a hlasování účastníků setkání Connect Meeting prostřednictvím aplikace. Sebastian Pollmer, člen představenstva skupiny EOS odpovědný za západní Evropu a člen poroty, byl u toho a finální kolo shrnul s velkým nadšením: „Akce byla plná energie. Děkuji všem účastníkům za jejich skvělé nápady!"
Vítězný tým z Polska a Rumunska představuje umělou inteligenci v call centru.
Představené nápady byly různorodé a sahaly od virtuálních kanceláří až po software s umělou inteligencí, který pomáhá zaměstnancům při zpracování dokumentů. Finalisté pocházeli z řady zemí včetně Německa, Slovenska, Španělska, Maďarska a Chorvatska. Vítězství si však nakonec odnesl tým z Polska a Rumunska, který reprezentovali Mădălin Marian GHIȚĂ a Paweł Rutkowski. Jejich systém umělé inteligence s názvem „Nicallai" si troufá automatizovat proces v call centru. Snaží se snížit pracovní zátěž zaměstnanců call centra nejen tím, že „Nicallai" přijímá příchozí hovory, ale také hovory aktivně iniciuje.
Systém Nicallai je propojen s vlastním systémem společnosti EOS pro vymáhání pohledávek Kollecto+ a dokáže nezávisle určit totožnost kontaktní osoby, poskytnout informace o existujících případech a sjednat individuální splátkové kalendáře. Tato inovace by mohla v budoucnu zvýšit produktivitu telefonních služeb téměř o 90 %.
Pro vítězný tým skutečná práce teprve začíná, protože nyní má možnost uvést svůj teoretický nápad do praxe. „Víme, jaké budou další kroky, a už máme jasný plán, jak je chceme řešit," vysvětluje Mădălin Marian GHIȚĂ z týmu Nicallai, vedoucí technického týmu společnosti EOS IT Services v Rumunsku. „Naším cílem je zavést systém během příštích devíti měsíců. „V té době už budou nové týmy dalšího ročníku pravděpodobně pracovat na inovativních nápadech pro další kolo soutěže.
Pro vítězný tým skutečná práce teprve začíná, protože nyní má možnost uvést svůj teoretický nápad do praxe. „Víme, jaké budou další kroky, a už máme jasný plán, jak je chceme řešit," vysvětluje Mădălin Marian GHIȚĂ z týmu Nicallai, vedoucí technického týmu společnosti EOS IT Services v Rumunsku. „Naším cílem je zavést systém během příštích devíti měsíců. „V té době už budou nové týmy dalšího ročníku pravděpodobně pracovat na inovativních nápadech pro další kolo soutěže.
Hledáte inovativního partnera v oblasti správy pohledávek? Jednoduše se ozvěte!
Sabrina Ebeling
Corporate Communications & Marketing
Telefon: +49 40 2850-1480
Fotografický kredit: EOS, Vollmert