Na naší stránce používáme soubory cookie, abychom vám dopřáli co nejlepší uživatelský zážitek. Patří k nim soubory cookie, které jsou nezbytné pro fungování stránky, dále soubory potřebné pro anonymní statistické vyhodnocování, soubory využívané pro uživatelské pohodlí a soubory, které zajišťují, aby obsah odpovídal vašim zájmům. Je na vás, zda povolíte používání souborů cookie pro účely statistiky, pohodlí a marketingu. Svůj souhlas můžete kdykoli změnit či stáhnout kliknutím na tlačítko Change Cookies (Změnit soubory cookie) ve spodní části stránky. Další informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a Registrační údaje.

Spotřebitelský průzkum EOS 2023
Spotřebitelský průzkum EOS 2023: Stane se z inflační krize dluhová krize?
Nejprve nás postihla pandemie Covidu-19, nyní čelíme rekordní inflaci a energetické krizi: V poslední době to bylo pro firmy i nás lidi těžké. Jak spotřebitelé v Evropě prožívali poslední měsíce? „Evropané ve finančních potížích“? Spotřebitelský průzkum EOS 2023 zkoumal, jak se mění vzorce platebního chování a spotřeby v současné ekonomické situaci.
Průzkumu se zúčastnilo 7 729 spotřebitelů ve věku 18 až 65 let ze 13 evropských zemí. Průzkum probíhal formou online dotazníku a byl dokončen mezi 3. a 9. únorem 2023.
EOS Evropská platební morálka 2022
Průzkum EOS „Evropská platební morálka 2022“: společnosti musí zrychlit své úsilí v oblasti digitalizace
Evropské společnosti musí jednat, protože platební morálka zákazníků je horší než kdy jindy. Nové technologie a společenské změny zároveň představují výzvu pro konvenční procesy a obchodní modely.
Co dělají společnosti, aby nezaspaly? Jak zefektivňují správu pohledávek? Jak jejich rozhodnutí ovlivňují data? A jaká je v tomto kontextu role umělé intelligence?
Odpovědi na tyto a další otázky přináší průzkum „Evropská platební morálka“, kterou skupina EOS provedla v roce 2022 již potřinácté.
Studie EOS „Jakou hodnotu mají data?“ 2020
Digitální důvěra jako výzva
Studie ukazuje, že spotřebitelé jsou v zásadě ochotni poskytovat osobní údaje důvěryhodným firmám. A právě zde je co dohánět, protože mnoha spotřebitelům chybí důvěra v odpovědné nakládání s jejich osobními informacemi. Největší výzvou, před níž tedy firmy stojí, bude odbourání této nedůvěry pomocí přiměřeného, transparentního využívání údajů.
Všechny mezinárodní průzkumy

European Payment Practices 2022
Na stránku s přehledem
EOS „Jakou hodnotu mají data?“ 2020
Na stránku s přehledem Stáhnout (1.5 MB)
European Payment Practices 2019
Stáhnout (3.8 MB)Chcete se dozvědět více o našich studiích? Neváhejte nás kontaktovat.
Ing. Petr Foglar
Manažer obchodního oddělení