Vyhledávání
Mladý muž sedí u stolu a usmívá se do kamery, zatímco si nasazuje sluchátka.

We build on fairness

Přehled CSR

Etické vymáhání pohledávek prostřednictvím férového jednání s dlužníky

Pro některé z nás znamená opožděné platba nejen finanční, ale také emocionální zátěž. Právě zde může pomoci EOS: s respektující komunikací, anonymními platebními možnostmi a podporou v nouzových situacích umožňujeme udržitelné vymáhání dluhů.

S celosvětovou "Politikou etického vymáhání" se zavazujeme, že budeme k dlužníkům přistupovat s citem a empatií. Klíčové principy jsou:

  • Zacházíme s dlužníky citlivě, taktně a zodpovědně.
  • Komunikujeme na rovnocenné úrovni a zůstáváme věcní, i když se konverzace stává obtížnou. Pokud se komunikace stane příliš emocionální, navrhujeme přerušit rozhovor a pokračovat později.
  • Ke každému dlužníkovi přistupujeme bez předsudků a zaujatosti.
  • Používáme jednoduchý jazyk, vyhýbáme se složité terminologii a poskytujeme jasné doporučení, která jsou snadno ověřitelná.
  • Naším hlavním cílem je, aby dlužníci cítili, že s námi mohou otevřeně mluvit.
Abychom oživili naše principy, vzniklo mnoho národních iniciativ v jednotlivých zemí, které reagují na místní potřeby dlužníků a podporují je v udržitelném splácení.

Jednoduchý jazyk při vymáhání pohledávek

Jednoduchý jazyk pomáhá vyhnout se nedorozuměním, budovat důvěru a poskytovat lidem v obtížných situacích orientaci. Zajišťuje, že informace mohou být nejen nalezeny a pochopeny, ale také správně využity. V EOS se proto spoléháme na jasný jazyk, abychom cestu z dluhů učinili co nejtransparentnější a srozumitelnější.
Přečtěte si celý rozhovor s profesorem Tomaszem Piekotem o jednoduchém jazyce.
Dr. hab. Tomasz Piekot v košili s kostkovaným vzorem opřený o bílou zeď.

Jednoduchý jazyk prospívá všem: snižuje nedorozumění, šetří čas a zlepšuje vztahy se zákazníky. Zároveň společnosti dosahují vyšší úspěšnosti, protože zákazníci reagují rychleji a cítí se lépe informováni.

Dr hab. Tomasz Piekot
Expert na jednoduchý jazyk, Univerzita ve Wroclawi

EOS pro zranitelné spotřebitele

Někdy lidé nemají jen dluhy, ale jsou také v nouzi. V EOS aktivně hájíme zranitelné spotřebitele tím, že hledáme individuální cesty k udržitelnému zbavení se dluhů. V každé z našich zemí existují speciální týmy, které pomáhají s individuálními řešeními.
Žena v modrém topu na mobilním telefonu, zatímco drží fakturu v rukou.

Individuální řešení pro lidi v nouzi

Za každým otevřeným požadavkem stojí osobní příběh. V EOS se speciálně vyškolené týmy spoléhají na empatický a strukturovaný proces. Mezi zranitelné osoby patří například lidé, kteří se nacházejí v finanční tísni kvůli vážné nemoci. Finanční, zdravotní nebo sociální výzvy jsou pečlivě zkoumány, aby se vyvinula individuální řešení. Ať už se jedná o přizpůsobené platební plány, odklady nebo snížení – cílem je najít životaschopné řešení, které poskytne perspektivu postiženým v nouzi.

Toto video poskytuje YouTube. Kliknutím na tlačítko Přijmout souhlasíte s tím, že YouTube nastaví soubory cookie na koncovém zařízení, které používáte, a tím v případě potřeby zpracuje osobní údaje. Další informace o nakládání s uživatelskými údaji naleznete v zásadách ochrany osobních údajů YouTube na adrese: https://policies.google.com/privacy?hl=cs

Přijmout
Campaign movie "We build on fairness"

S využitím technologií k zlepšení financí

icon red further education

Zvýšení efektivity pomocí softwarových robotů

EOS používá po celém světě více než 90 softwarových robotů k automatizaci opakujících se procesů. To snižuje chyby a umožňuje zaměstnancům soustředit se na náročnější úkoly.
Cristina Pasere, manažerka Compliance Operations Support ve společnosti EOS Romania, sedí u svého stolu v růžové pruhované halence a dívá se do kamery.

Kdo se stará o takové osudy, potřebuje empatii a cit pro správný výběr slov.

Cristina Pasere
Manažerka compliance operations support v EOS v Rumunsku