
Etické vymáhání pohledávek prostřednictvím férového jednání s dlužníky
Pro některé z nás znamená opožděné platba nejen finanční, ale také emocionální zátěž. Právě zde může pomoci EOS: s respektující komunikací, anonymními platebními možnostmi a podporou v nouzových situacích umožňujeme udržitelné vymáhání dluhů.
S celosvětovou "Politikou etického vymáhání" se zavazujeme, že budeme k dlužníkům přistupovat s citem a empatií. Klíčové principy jsou:
- Zacházíme s dlužníky citlivě, taktně a zodpovědně.
- Komunikujeme na rovnocenné úrovni a zůstáváme věcní, i když se konverzace stává obtížnou. Pokud se komunikace stane příliš emocionální, navrhujeme přerušit rozhovor a pokračovat později.
- Ke každému dlužníkovi přistupujeme bez předsudků a zaujatosti.
- Používáme jednoduchý jazyk, vyhýbáme se složité terminologii a poskytujeme jasné doporučení, která jsou snadno ověřitelná.
- Naším hlavním cílem je, aby dlužníci cítili, že s námi mohou otevřeně mluvit.
Jednoduchý jazyk při vymáhání pohledávek
Jednoduchý jazyk pomáhá vyhnout se nedorozuměním, budovat důvěru a poskytovat lidem v obtížných situacích orientaci. Zajišťuje, že informace mohou být nejen nalezeny a pochopeny, ale také správně využity. V EOS se proto spoléháme na jasný jazyk, abychom cestu z dluhů učinili co nejtransparentnější a srozumitelnější.
Přečtěte si celý rozhovor s profesorem Tomaszem Piekotem o jednoduchém jazyce.

Jednoduchý jazyk prospívá všem: snižuje nedorozumění, šetří čas a zlepšuje vztahy se zákazníky. Zároveň společnosti dosahují vyšší úspěšnosti, protože zákazníci reagují rychleji a cítí se lépe informováni.
Dr hab. Tomasz Piekot
Expert na jednoduchý jazyk, Univerzita ve Wroclawi
Individuální řešení pro lidi v nouzi
Za každým otevřeným požadavkem stojí osobní příběh. V EOS se speciálně vyškolené týmy spoléhají na empatický a strukturovaný proces. Mezi zranitelné osoby patří například lidé, kteří se nacházejí v finanční tísni kvůli vážné nemoci. Finanční, zdravotní nebo sociální výzvy jsou pečlivě zkoumány, aby se vyvinula individuální řešení. Ať už se jedná o přizpůsobené platební plány, odklady nebo snížení – cílem je najít životaschopné řešení, které poskytne perspektivu postiženým v nouzi.

Kdo se stará o takové osudy, potřebuje empatii a cit pro správný výběr slov.
Cristina Pasere
Manažerka compliance operations support v EOS v Rumunsku