Businessman leaning against a parapet in front of an office building and looking into the distance.

Získáme vaši hotovost a udržíme zákazníky.

Naše řešení jsou výhodná pro všechny.

Rozumíme vašim dlužníkům a vašemu podnikání. Vždy přicházíme s řešením šitým na míru. Adekvátní řešení konkrétní situace nalézáme díky  kombinaci moderních technologií, zdravého rozumu, talentu a citlivého přístupu. Vaše dlužníky známe lépe než kdokoli jiný, protože vždy využíváme moderní metodiku pro zpracování dat a jejich analýzu. Ať je váš finanční problém jakýkoli, na nás se můžete spolehnout – šetříme váš čas a peníze bez narušení vztahů s vašimi zákazníky.

Rádi vám pomůžeme. Stačí nás kontaktovat.

EOS KSI Česká republika, s.r.o.
Obchodní oddělení

EOS KSI Česká republika, s.r.o.
Obchodní oddělení

Telefon: + 420 241 081 799

obchod@eos-ksi.cz

Pracovní doba:

Portál pro klienty Web Kollecto (pouze pro registrované klienty)

Spojte se s námi

Chytré finanční služby.

Spolupracujte s námi.

Při správě pohledávek monitorujeme termíny plateb a v případě prodlení s úhradou kontaktujeme dlužníka. Díky naší odbornosti a zkušenosti víme, jak správně vést hovor s vašimi zákazníky, ať už jde o zvolenou formu komunikace či čas volání.

Můžete se spolehnout na to, že uděláme maximum pro získání vašich peněz aniž byste přišli o své zákazníky. Zatím se můžete plně soustředit na své podnikání.

 

Získejte své peníze – rizika nechte na nás.

Po obdržení vypovídajícího vzorku pohledávek vypracujeme analýzu na jejímž základě stanovíme výši kupní ceny. Nabízená kupní cena odpovídá kvalitě a struktuře poskytnutých dat. Výhody pro vás: zajištění okamžitého cash flow využitelného pro další investice, pozitivní vliv na vaši rozvahu – a úleva od nezaplacených dluhů.

Odkupujeme portfolia pohledávek: nezajištěné i zajištěné. Našimi klienty jsou bankovní a nebankovní zprostředkovatelé půjček, pojišťovny a poskytovatelé služeb (utility).

 

Nechte nás šetřit váš čas a peníze.

Předání odpovědnosti za inkaso pohledávek vám šetří čas, energii a poskytuje klid pro vaši práci. Kontaktujeme neplatící zákazníky jak z B2B, tak z B2C sektoru, a to všemi dostupnými prostředky. Náš přístup je vždy taktní a profesionální tak, aby zachoval dobré vztahy s vašimi zákazníky. Právní kroky přicházejí na řadu až jako poslední možnost.

Zahraniční inkaso bez hranic.

Disponujeme sítí společností působících téměř po celém světě se znalostí místní legislativy, jazyka a kulturních odlišností. Hranice států pro nás nejsou omezením.

Prostřednictvím našich služeb "Cross-Border Solution" a "Shared-Service Solution" vám dokážeme pomoci.

Cross-Border Solution - Řešení zahraničních pohledávek

  • zastoupení EOS ve vaší domovské zemi
  • naši zaměstnanci mluví vaším jazykem a rozumí vašim potřebám
  • odborníci EOS převezmou v dané lokalitě odpovědnost za proces vymáhání
  • spolupracujeme s partnery ve 180 zemích
  • při vymáhání pracujeme vždy profesionálně a s taktem

Řešení Shared-Service centra 

  • harmonizace procesů na úrovni celé skupiny
  • závazná dohoda o kvalitě služeb (SLA)
  • rychlý postup vymáhání s automatickým stupňováním jednotlivých kroků
  • odeslání první upomínky do 24 hodin
  • první telefonát do 10 dnů
  • dohledávání kontaktů
  • nulové riziko: žádný výsledek - žádné poplatky
  • maximální bezpečnost, právní a etické standardy

Naše IT platforma optimalizuje globální pracovní postupy díky automatickému přenosu jednotlivých případů mezi našimi partnery po celém světě. Zajišťuje přímou a transparentní komunikaci v reálném čase ve 180 zemích. EOS Global Collection

Reference

Osobní kontakt přispívá k úspěšnému řešení.

Úspěšné řešení případu někdy vyžaduje kromě moderní komunikace také osobní kontakt. Mnoho našich inkasních služeb zahrnuje osobní návštěvy dlužníků, při nichž můžeme využít empatii a vyjednávací schopnosti našich profesionálů a vyřešit tak inkasní případ. Získáme lepší obraz dlužníkovy finanční situace a můžeme mu pomoci s hledáním možných řešení.

 

Telefonická výzva k úhradě.

Telefonická upomínka platby má přimět dlužníka uhradit své dluhy co nejdříve, případně se s ním dohodnout, aby dostál svým závazkům s ohledem na jeho stávající situaci. Naši profesionální a dobře proškolení operátoři vyřizují až 2 500 telefonátů denně a díky své empatii, asertivitě a vyjednávacím schopnostem dokáží najít citlivé řešení dané situace. Ve většině případů tak dochází k dohodě