EOS offers different services like receivables mangement to save your money and time. We combine our expertise in debt collection with technology.

Získáme vaši hotovost a udržíme zákazníky.

Naše řešení jsou výhodná pro všechny.

Rozumíme vašim dlužníkům a vašemu podnikání. Vždy přicházíme s řešením šitým na míru. Adekvátní řešení konkrétní situace nalézáme díky  kombinaci moderních technologií, zdravého rozumu, talentu a citlivého přístupu. Vaše dlužníky známe lépe než kdokoli jiný, protože vždy využíváme moderní metodiku pro zpracování dat a jejich analýzu. Ať je váš finanční problém jakýkoli, na nás se můžete spolehnout – šetříme váš čas a peníze bez narušení vztahů s vašimi zákazníky.

Rádi vám pomůžeme. Stačí nás kontaktovat.

Chytré finanční služby.

  • Spolupracujte s námi.

    Při správě pohledávek monitorujeme termíny plateb a v případě prodlení s úhradou kontaktujeme dlužníka. Díky naší odbornosti a zkušenosti víme, jak správně vést hovor s vašimi zákazníky, ať už jde o zvolenou formu komunikace či čas volání.

    Můžete se spolehnout na to, že uděláme maximum pro získání vašich peněz aniž byste přišli o své zákazníky. Zatím se můžete plně soustředit na své podnikání.

     

  • Získejte své peníze – rizika nechte na nás.

    Po obdržení vypovídajícího vzorku pohledávek vypracujeme analýzu na jejímž základě stanovíme výši kupní ceny. Nabízená kupní cena odpovídá kvalitě a struktuře poskytnutých dat. Výhody pro vás: zajištění okamžitého cash flow využitelného pro další investice, pozitivní vliv na vaši rozvahu – a úleva od nezaplacených dluhů.

    Odkupujeme portfolia pohledávek: nezajištěné i zajištěné. Našimi klienty jsou bankovní a nebankovní zprostředkovatelé půjček, pojišťovny a poskytovatelé služeb (utility).

     

  • Nechte nás šetřit váš čas a peníze.

    Předání odpovědnosti za inkaso pohledávek vám šetří čas, energii a poskytuje klid pro vaši práci. Kontaktujeme neplatící zákazníky jak z B2B, tak z B2C sektoru, a to všemi dostupnými prostředky. Náš přístup je vždy taktní a profesionální tak, aby zachoval dobré vztahy s vašimi zákazníky. Právní kroky přicházejí na řadu až jako poslední možnost.

  • Zahraniční inkaso bez hranic.

    Disponujeme sítí společností působících téměř po celém světě se znalostí místní legislativy, jazyka a kulturních odlišností. Hranice států pro nás nejsou omezením.

    Prostřednictvím našich služeb "Cross-Border Solution" a "Shared-Service Solution" vám dokážeme pomoci.

    Cross-Border Solution - Řešení zahraničních pohledávek

    • zastoupení EOS ve vaší domovské zemi
    • naši zaměstnanci mluví vaším jazykem a rozumí vašim potřebám
    • odborníci EOS převezmou v dané lokalitě odpovědnost za proces vymáhání
    • spolupracujeme s partnery ve 180 zemích
    • při vymáhání pracujeme vždy profesionálně a s taktem

    Řešení Shared-Service centra 

    • harmonizace procesů na úrovni celé skupiny
    • závazná dohoda o kvalitě služeb (SLA)
    • rychlý postup vymáhání s automatickým stupňováním jednotlivých kroků
    • odeslání první upomínky do 24 hodin
    • první telefonát do 10 dnů
    • dohledávání kontaktů
    • nulové riziko: žádný výsledek - žádné poplatky
    • maximální bezpečnost, právní a etické standardy

    Naše IT platforma optimalizuje globální pracovní postupy díky automatickému přenosu jednotlivých případů mezi našimi partnery po celém světě. Zajišťuje přímou a transparentní komunikaci v reálném čase ve 180 zemích. EOS Global Collection

    Reference

  • Osobní kontakt přispívá k úspěšnému řešení.

    Úspěšné řešení případu někdy vyžaduje kromě moderní komunikace také osobní kontakt. Mnoho našich inkasních služeb zahrnuje osobní návštěvy dlužníků, při nichž můžeme využít empatii a vyjednávací schopnosti našich profesionálů a vyřešit tak inkasní případ. Získáme lepší obraz dlužníkovy finanční situace a můžeme mu pomoci s hledáním možných řešení.

     

  • Telefonická výzva k úhradě.

    Telefonická upomínka platby má přimět dlužníka uhradit své dluhy co nejdříve, případně se s ním dohodnout, aby dostál svým závazkům s ohledem na jeho stávající situaci. Naši profesionální a dobře proškolení operátoři vyřizují až 2 500 telefonátů denně a díky své empatii, asertivitě a vyjednávacím schopnostem dokáží najít citlivé řešení dané situace. Ve většině případů tak dochází k dohodě