Two employees at a   desk reading a document together

Pro svět bez dluhů.

Dostali jste od nás upomínku a nevíte proč?

K upomínce máme prostý důvod: nezaplatili jste včas některou z faktur či splátek. Možná jste jen zapomněli. A co se bude dít dál? Pomůžeme vám uhradit nezaplacenou částku, stačí nás kontaktovat. Společně nalezneme řešení, které bude smysluplné pro všechny strany. Naše Poslání je „Pro svět bez dluhů", a proto vám chceme pomoci splácet vaše dluhy - osvobodit vás od nich. Jsme tu pro vás, stačí nás jen kontaktovat.

Rádi vám pomůžeme. Kontaktujte nás.

Vaše otázky. Naše odpovědi.

  • Nejrychlejší a nejčastější způsob je jednorázová úhrada, kdy zaplatíte celou dlužnou částku najednou. Další možností je úhrada prostřednictvím splátek, k uzavření spátkových dohod nás, prosím, kontaktujte. Společně nalezneme řešení, které bude výhodné pro všechny strany.

    Podívejte se na upomínku, na které naleznete číslo pohledávky, podle které ji můžete obratem uhradit. Možnosti plateb jsou: bankovním převodem (QR kód), poštovní poukázkou a vkladem na účet. Děkujeme.

     

  • Jakmile původní věřitel přidělí pohledávku naší společnosti (EOS), je naší smluvní povinností provést příslušné kroky k uhrazení dané pohledávky. Obraťte se na nás. Děkujeme.

  • Podle naší zkušenosti je toto nejhorší cesta, kterou se můžete vydat a nedoporučujeme takovéto jednání. Chápeme, že jste v nepříjemné situaci, ale nemusíte se ničeho obávat, budeme se snažit vám pomoci nalézt řešení a zodpovědně odpovíme na všechny vaše dotazy.

     

  • Zapomínat je lidské, všichni čas od času na něco zapomenete. Věřitel vás žádal o úhradu a vy jste nereagovali. Dotyčný nás pak oslovil a to je také důvodem, proč jsme vás vyzvali k úhradě faktury či splátky nyní my. Nabízíme vám férovou šanci na úhradu dlužné částky.

    Stačí se s námi spojit – rádi vám pomůžeme. 

  • Nemějte obavy: pokusíme se najít společné řešení, protože součástí naší práce je pomoci vám od dluhů. Každý den přicházíme s individuálním řešením, které odráží aktuální situaci dlužníka. Například: v odůvodněných případech je možné rozložit platbu pohledávky do několika splátek. Důležité je začít řešit danou situaci co nejdříve. Kontaktujte nás: jsme profesionálové, kteří vám chtějí pomoci.

  • V tomto případě může být náš email nebo textová zpráva překvapením. Píšeme vám, protože jste si pravděpodobně zakoupili zboží nebo od někoho čerpali služby, ale nezaplatili jste. Možná jste na platbu zapomněli. Původní věřitel nás oslovil s žádostí o pomoc a to je také důvodem, proč se naše jméno objevuje na zaslané upomínce. Pokud si pamatujete na nákup zboží či čerpání služeb, zkontrolujte si váš účet, zda-li platba proběhla, možná se jen něco během transakce nepovedlo. Poté nás kontaktujte, pomůžeme vám danou situaci rychle vyřešit, jsme tu pro vás.

    Děkujeme.

     

  • Výborná zpráva. Možná nám ještě daná platba nebyla připsána na účet, nebo došlo k chybě při platbě. Omlouváme se. Pojďme si to společně zkontrolovat. Kontaktujte nás, abychom danou situaci, co nejrychleji vyřídili. Děkujeme vám za spolupráci a čas.

  • Omlouváme se vám a tímto vás žádáme o kontakt, abychom mohli celou věc napravit a přestali vám posílat upomínky.

  • Občas se věci nepovedou a to je nepříjemné pro všechny zúčastněné strany, proto pojďme společně co nejdříve nalézt chybu. Spojte se s námi, abychom mohli celou věc uvést na pravou míru. Vaše vysvětlení je pro nás důležité, neboť předejde dalším inkasním krokům. Kontaktujte nás: podíváme se na celou záležitost. Děkujeme.

  • Ano. Jsme mezinárodní společnost s mnohaletou zkušeností v oblasti správy a inkasa pohledávek. Na českém trhu patříme mezi členy Asociace inkasních agentur. Spojte se s námi preferovanou cestou: napište email, volejte případně se osobně zastavte v sídle naší společnosti. Pokud si stále nejste jisti, můžete se obrátit na neziskovou organizaci zabývající se problematikou zadluženosti.

  • Je to možné. Na tuto zprávu by jste měli společnosti EOS odpovědět. To samé platí i v případě obdržení písemné upomínky. Obratem nás kontaktujte.

  • Samozřejmě. Občas se věci nepovedou, tak jak mají, omlouváme se za to. Pojďme spolu nalézt, kde se stala chyba a vše napravit. Kontaktujte nás způsobem, jaký preferujete: pošlete email, dopis, volejte, využijte služeb zpětného volání nebo se zastavte u nás ve společnosti. Děkujeme za spolupráci.

Máte obavy? Nedělejte si starosti.

  • Zavolejte nám:

    Telefon: +420 241 081-111

    Provozní doba call centra:
    Pracovní doba pondělí až pátek
    8:00 až 19:00

    sobota
    9:00 až 13:00

     

  • Pošlete nám e-mail:

    Pošlete nám e-mail na adresu: info@eos-ksi.cz. Odpovíme vám do následujícího pracovního dne.

  • Napište nám:

    EOS KSI Česká republika, s.r.o.
    P.O. Box 26
    734 01 Karviná 4
    Česká republika

  • Využijte naši službu zpětného volání:

    Zašlete nám SMS ve formátu: „VOLEJTEmezeraČÍSLOVAŠEHOSPISU“ na číslo:
    +420 720 002 250. Ukázka zaslané SMS: „VOLEJTE 1234567“

    Vaše složka/číslo případu je uvedena v záhlaví upomínky nebo v předmětu e-mailové nebo textové zprávy, kterou jsme vám zaslali.

    Zavoláme vám zpátky zdarma.

  • Navštivte nás v sídle společnosti:

    EOS KSI Česká republika, s.r.o.
    Novodvorská 994/138
    142 00 Praha 4
    Česká republika

    Jsme k dispozici ve všední dny od 8:00 do 16:00.

  • Chatujte s námi:

    Skypová konverzace s uživatelem eos_ksi_cr.