- EOS je specialistou ve správě mezinárodních pohledávek.
- Celoskupinová platforma rychle přiděluje případy místním expertům – ve více než 180 zemích.
- EOS za dva roky zpracovala pro autopůjčovnu Hertz 39 000 nesplacených pohledávek.
Odbornost EOS v mezinárodním inkasu pohledávek jako rozhodující faktor pro Hertz
Společnost Hertz původně zvažovala několik jiných poskytovatelů mezinárodního inkasa pohledávek, vysvětluje Pamela Hourigan, vedoucí inkasního týmu ve společnosti Hertz: „Dospěli jsme k závěru, že profesionální image a globální dosah společnosti EOS nejlépe odpovídají obchodním potřebám globální společnosti Hertz se zákazníky z celého světa a že zároveň zajišťují profesionální práci se zákazníky.“
Společnost EOS si za několik desetiletí vybudovala značnou odbornost při vymáhání přeshraničních pohledávek. Se svými dceřinými společnostmi ve 24 zemích a s partnery na všech světadílech může EOS věřitelům dopomoci k uplatnění práv ve 180 zemích světa. EOS každého partnera školí a zavazuje k dodržování přísných standardů skupiny.
Společnost EOS si za několik desetiletí vybudovala značnou odbornost při vymáhání přeshraničních pohledávek. Se svými dceřinými společnostmi ve 24 zemích a s partnery na všech světadílech může EOS věřitelům dopomoci k uplatnění práv ve 180 zemích světa. EOS každého partnera školí a zavazuje k dodržování přísných standardů skupiny.
Díky spolupráci se společností Hertz jsme rovněž otestovali své kapacity a optimalizovali některé procesy. Práce s tímto zákazníkem nám pomohla nabýt další zkušenosti.
Slavomír Salát
Prodejní ředitel EOS KSI na Slovensku
Jaké výhody mají zákazníci? Veškeré případy zasílají na jediné místo. Správa pohledávek může být globální, ale řízena je centrálně: stisknutím tlačítka na platformě EOS Global Collection předává slovenská dceřiná společnost EOS veškeré pohledávky, jež na ni převedla společnost Hertz, dceřiným společnostem a partnerům EOS, a ti pak pohledávky vymáhají na místní úrovni a v místních měnách.
Digitální know-how pro zjednodušené přeshraniční procesy
„Díky našemu know-how v oblasti IT a automatizovanému rozhraní na platformě EOS Global Collection můžeme snadno zpracovávat tisíce mezinárodních případů inkasa pohledávek,“ říká Slavomír Salát, prodejní ředitel EOS KSI na Slovensku: „Díky této spolupráci jsme otestovali své kapacity a optimalizovali některé procesy. Spolupráce se soustavně zlepšuje a naše úspěšnost měsíc od měsíce roste.“
Společnost Hertz z toho podle jeho slov těží i v jiném ohledu: „Na rozdíl od mnoha našich sousedů jsme v eurozóně, takže používáme stejnou měnu jako většina zemí, kde Hertz působí a které obsluhujeme.“ Autopůjčovna Hertz rovněž oceňuje interaktivní povahu platformy EOS Global Collection. „Můžeme tak sledovat, řídit a měřit náklady velkého portfolia pohledávek s vysokým objemem transakcí,“ uvádí Pamela Hourigan.
Společnost Hertz z toho podle jeho slov těží i v jiném ohledu: „Na rozdíl od mnoha našich sousedů jsme v eurozóně, takže používáme stejnou měnu jako většina zemí, kde Hertz působí a které obsluhujeme.“ Autopůjčovna Hertz rovněž oceňuje interaktivní povahu platformy EOS Global Collection. „Můžeme tak sledovat, řídit a měřit náklady velkého portfolia pohledávek s vysokým objemem transakcí,“ uvádí Pamela Hourigan.
Díky platformě EOS Global Collection můžeme sledovat, řídit a měřit náklady velkého portfolia pohledávek s vysokým objemem transakcí.
Pamela Hourigan
Vedoucí inkasního týmu ve společnosti Hertz
EOS již získala platby z více než 80 zemí.
Vzhledem k počtu případů se opravdu hodí mít přehled: od začátku spolupráce před dvěma lety vymohla společnost EOS pro Hertz pohledávky ve více než 80 zemích. EOS zpracovala 39 000 případů s celkovou hodnotou deset milionů eur.
Společnost Hertz může být spokojena. „Obě strany pracují na vybudování udržitelného vztahu a adaptují procesy tak, aby co nejvíce odpovídaly našim systémům a postupům a zajišťovaly efektivní práci,“ říká Pamela Hourigan. „Tým je velmi komunikativní a vždy si lze domluvit schůzku či hovor.“ Slavomír Salát říká, že vyhrávají obě strany: „Práce s tímto zákazníkem nám pomohla nabýt další zkušenosti.“
Společnost Hertz může být spokojena. „Obě strany pracují na vybudování udržitelného vztahu a adaptují procesy tak, aby co nejvíce odpovídaly našim systémům a postupům a zajišťovaly efektivní práci,“ říká Pamela Hourigan. „Tým je velmi komunikativní a vždy si lze domluvit schůzku či hovor.“ Slavomír Salát říká, že vyhrávají obě strany: „Práce s tímto zákazníkem nám pomohla nabýt další zkušenosti.“
Jak úspěšně řešit pohledávky v zahraničí.
Chcete zjistit více o tom, jak EOS na celém světě vymáhá i ty nejbeznadějnější pohledávky?
Kontaktujte nás
Kontaktujte nás
Romina Rosiello-Ene
Senior Manager International Relations & Solutions Cross-border
Telefon: +49 40 2850 1764
Carina Bonde
Corporate Communications & Marketing
Telefon: + 49 173 2979331
Photo Credits: EOS / Hertz